Tämän päivän nopeatempoisessa liiketoiminnassa on tärkeää, että tiedot ovat helposti saatavilla.
Tätä silmällä pitäen Resinex on kehittänyt uuden MyResinex-asiakasportaalin.
MyResinex auttaa sinua löytämään tietoja muun muassa tilauksistasi, asiakirjoistasi ja materiaaleistasi. Saat pääsyn tietoihisi ympäri vuorokauden!
MyResinex tarjoaa seuraavat:
- Tilauksen ja toimituksen tilan tarkastus
- Välitön pääsy kaikkiin tarvittaviin asiakirjoihin (TDS, MSDS, RIS, FCA jne.)
- Tietoja aiemmin ostetuista materiaaleista
- Mahdollisuus selata koko tuotevalikoimaamme ja käyttää suodattimia, joiden avulla voit valita sovelluksellesi parhaiten sopivan laadun
Omat tilaukset -kohdassa voit nähdä ja seurata tilauksiasi. Kaikki tilaustiedot, kuten tilauksen tila, määrä ja tuotetiedot, tulevat näkyviin. Jos hinta on määritetty, myös se tulee näkyviin. Lisäksi löydät myös COA:n ja tilaukseen liitetyt laskut. Kun kaikki tilaukset ovat yhdessä paikassa, voit helpommin suunnitella tulevia tilauksia.
Näet myös kaikki tuotteet, joita ostat nykyään tai olet ostanut aiemmin.
Lisäksi tietoja, kuten tuotteiden teknisiä tai mekaanisia ominaisuuksia sekä kaikentyyppisiä asiakirjoja, kuten TDS ja MSDS, kuvataan yksityiskohtaisemmin.
Jos jokin asiakirja puuttuu, pyyntö on helppo lähettää. Saat ilmoituksen, kun asiakirja on lisätty.
Tuotteidesi lisäksi voit tehdä hakuja myös Resinexin koko valikoimaan löytääksesi tarpeita vastaavan tuotteen.
Lisäämme MyResinex-portaaliin säännöllisesti uusia ominaisuuksia, jotta asiakaskokemus olisi entistäkin sujuvampi.
Haluatko liittyä MyResinex-portaaliin?
Pyydä Resinex-yhteyshenkilöltäsi kutsu tai lähetä sähköpostia osoitteeseen support.fi@resinex.com , jossa on koko nimesi, yrityksen nimi, yrityksen sähköpostiosoite ja puhelinnumero, niin palaamme kutsulla.